Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Արմեն Սարգ­ս­յան նա­խա­գա­հին չի՞ մտա­հո­գում ստեղծ­ված ի­րա­վի­ճա­կը

Արմեն Սարգ­ս­յան նա­խա­գա­հին չի՞ մտա­հո­գում ստեղծ­ված ի­րա­վի­ճա­կը
26.06.2020 | 01:23

Հա­վա­նա­բար շա­տերն են զար­մա­նում, թե ֆի­զի­կա­մա­թե­մա­տի­կա­կան գի­տու­թյուն­նե­րի թեկնածու, Միա­ցյալ Թա­գա­վո­րու­թյու­նում ՀՀ դես­պան աշ­խա­տած, ար­քա­յազ­նի հետ բա­րե­կա­մա­ցած, հա­մաշ­խար­հա­յին մա­կար­դա­կի բիզ­նես­նե­րի մա­սին էլ չա­սած, ա­լամ աշ­խարհ տե­սած և, ի վեր­ջո, տի­ե­զերք թռ­չե­լու ցան­կու­թյուն ու­նե­ցող Ար­մեն Սարգ­սյա­նը ին­չու է ե­կել Հա­յաս­տան ու «սիմ­վո­լիկ» նա­խա­գահ դար­ձել։ Կեն­սագ­րու­թյան մեջ, հա­մա­ձայն եմ, գու­ցե ծան­րակ­շիռ տող է՝ ՀՀ նա­խա­գահ, բայց այդ­քան նվաս­տա­նա­լու գնով ար­ժե՞։ Ար­մեն Սարգ­սյա­նը, ո­չինչ չա­նե­լով, այս եր­կու տար­վա ըն­թաց­քում ա­վե­լի շատ քն­նա­դա­տու­թյուն է վաս­տա­կել, քան ո­լորտ­նե­րը ձա­խո­ղած գե­րա­տես­չու­թյուն­նե­րի ղե­կա­վար­նե­րը։ Ին­չու՞ նրան չի ան­հան­գս­տաց­նում այն հան­գա­ման­քը, որ այս իշ­խա­նու­թյունն իր հետ ոչն­չաց­ման է տա­նում ոչ միայն Ար­մեն Սարգ­սյան նա­խա­գա­հին, այլև այդ ինս­տի­տուտն ընդ­հան­րա­պես։ ՈՒ այլևս ար­դա­րա­ցում չկա այն բա­նին, թե նա­խա­գա­հը ոչ մի լիա­զո­րու­թյուն չու­նի, չի կա­րող ո­րո­շում­նե­րի վրա ազ­դել, սե­փա­կան լիա­զո­րու­թյուն­նե­րի կր­ճատ­ման օ­րեն­քը հենց նա նա­խօ­րեին ստո­րագ­րեց։ Այս ա­ռու­մով խո­սե­լու տեղ էլ չու­նի։


Ա­մե­նա­մեծ հարցն այն է, թե ին­չու՞ է նա­խա­գա­հը գրե­թե միշտ տուրք տա­լիս քա­ղա­քա­կան մե­ծա­մաս­նու­թյան ցան­կա­ցած վի­ճա­հա­րույց ո­րոշ­ման, ին­չու՞ սե­փա­կան դիր­քո­րո­շու­մը չու­նի։ Ան­գամ ե­թե նրա ստո­րագ­րել-չս­տո­րագ­րե­լուց բան կախ­ված չէ, պետք է, չէ՞, որ այդ ինս­տի­տու­տը` ար­ժեք, նա­խա­գա­հի խոսքն էլ գին ու­նե­նա։ Ոչ մե­կը նրա­նից չի պա­հան­ջում խիստ ընդ­դի­մա­դի­րի պես քն­նա­դա­տել օր­վա իշ­խա­նու­թյան գոր­ծո­ղու­թյուն­նե­րը, բայց ներ­քա­ղա­քա­կան հար­ցե­րից մշ­տա­պես խու­սա­փող Սարգ­սյա­նը պի­տի կա­րո­ղա­նա նաև եր­բեմն այս կամ այն վի­ճա­հա­րույց հար­ցի առն­չու­թյամբ գնա­հա­տա­կան հն­չեց­նել։ Ար­մեն Սարգ­սյա­նի լռու­թյու­նը հար­ցե­րի տե­ղիք է տա­լիս, կաս­կա­ծե­լի դառ­նում։ ՈՒ այն քա­ղա­քա­կան ու­ժե­րի հայ­տա­րա­րու­թյու­նը, թե նա հա­տուկ «ա­ռա­քե­լու­թյամբ» է ե­կել, թե Փա­շի­նյանն ու­նի քա­ղա­քա­ցիու­թյան հետ կապ­ված փաս­տա­թուղ­թը ու շատ այլ գնա­հա­տա­կան­ներ, կար­ծես, գո­յու­թյան ի­րա­վունք են ստա­նում, ո­րով­հետև, երբ եր­կի­րը խառն­ված է ի­րար, բո­լո­րը մտա­հոգ են ստեղծ­ված ի­րա­վի­ճա­կով, Ար­մեն Սարգ­սյանն անխ­ռով հետևում է, ա­ռանց բառ ա­սե­լու։ Չենք տե­սել ու չենք տես­նում եր­կու կող­մե­րին ուղղ­ված, սթա­փեց­նող գնա­հա­տա­կան, երկ­րի նա­խա­գա­հի ի­րա­կան ան­հան­գս­տու­թյուն։


Ռու­զան ԽԱ­ՉԱՏ­ՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 8091

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ